Kochamy się, śmiejemy, kłócimy, krzyczymy, płaczemy i radujemy...
a w tle zegar cichutko tyka... bezustannie....

sobota, 5 grudnia 2015

Drzewko adwentowe - kalendarz

Witajcie

Tak, wiem, wiem - przestarzały temat - wszyscy swoje adwentowe kalendarze dawno zrobili i pokazali ( ci co robic i pokazywać zamierzali ;) )

Ja swój kończyłam na ostatnią chwilę - w nocy 30 listopada, ale opłaciło się :) Chłopaki zachwyceni :) A i ja z przyjemnością codziennie na ta naszą choinkę zerkam.

Pomysł na kształt zaczerpnięty od nieocenionej Uli z Ushilandii  - wykonanie mój K z desek, co w domu sie walały ;) Malowanie i zdobienie - ja. Praca zbiorowa znaczy.

Ula - jeszcze raz dzięki wielkie za inspiracje !

Zdjęcia za to - nie oddają uroku drzewka nawet w połowie. no cóż - może w przyszłym roku lepiej wyjdą ;
)





miłego weekendu :)

K.

1 komentarz:

dziękuję za każde serdeczne słowo-dodaje skrzydeł :)